Piezas

Unilever

Board - Tag the game

Anunciante: Unilever

Marca: Campaña Persil, OMO - Dirt is Good

Producto: Persil TAG - #TAGTHEGAME

Agencia: LOLA MullenLowe Madrid / Lead Network: Interpublic Group (IPG)

CCO: (IPG Global Team) Chief Creative Officer: Jose Miguel Sokoloff / Global Brand Business Lead: William Dixon / Global Strategy Director: Rachael Stets

Director General Creativo: Tomás Ostiglia (ECD) // Managing Director: Tom Elliston

Director Creativo: Kevin Cabuli, Jorge Zacher // Associate Creative Directors: Manuel Castillo, Enrique Torguet // Digital Creative Director: María García Campos

Redactor: Josefina Mateo

Director de Arte: Ezequiel Scarpini / Designers: Yan Graller, Alan Chung

Director de Cuenta: Global Account Supervisor: Cristina Panea // (Dirt Is Good Global Team) Vice-President of Marketing: Tati Lindenberg / Global Equity and Design Director: Jeanine Tan-Allan / Senior Global Marketing Manager: Vincent Jaskowski-Prowse

Productor Agencia: Head of Production: Felipe Calviño // Producer: Jorge Saade // Social Media Strategist: Ana Teijeiro // Head of PR & Comms: Saskia van Liempt // Comms manager: Enrique Caballero

País: Internacional

Categoría: Institucional e imagen corporativa. Auspicios y patrocinios

Fecha de Publicación: 18-04-2022

Agregar a Mi Latin

Compartir

 footer-face footer-face footer-insta footer-whatsapp footer-email footer-instagram

LatinSpots Magazine

Acceda gratuitamente a las últimas ediciones de LatinSpots Magazines

Suscribite
magazines-subscribe

Conferencias EL OJO

Acceda a las conferencias de Latinspots

Ver paquetes
conferences-subscribe

Membresías

Acceda a nuestra membresía para obtener más beneficios

Ver Membresías
membership-subscribe