Anunciante: Unilever
Marca: Campaña Persil, OMO - Dirt is Good
Producto: Persil TAG - #TAGTHEGAME
Agencia: LOLA MullenLowe Madrid / Lead Network: Interpublic Group (IPG)
CCO: (IPG Global Team) Chief Creative Officer: Jose Miguel Sokoloff / Global Brand Business Lead: William Dixon / Global Strategy Director: Rachael Stets
Director General Creativo: Tomás Ostiglia (ECD) // Managing Director: Tom Elliston
Director Creativo: Kevin Cabuli, Jorge Zacher // Associate Creative Directors: Manuel Castillo, Enrique Torguet // Digital Creative Director: María García Campos
Redactor: Josefina Mateo
Director de Arte: Ezequiel Scarpini / Designers: Yan Graller, Alan Chung
Director de Cuenta: Global Account Supervisor: Cristina Panea // (Dirt Is Good Global Team) Vice-President of Marketing: Tati Lindenberg / Global Equity and Design Director: Jeanine Tan-Allan / Senior Global Marketing Manager: Vincent Jaskowski-Prowse
Productor Agencia: Head of Production: Felipe Calviño // Producer: Jorge Saade // Social Media Strategist: Ana Teijeiro // Head of PR & Comms: Saskia van Liempt // Comms manager: Enrique Caballero
País: Internacional
Categoría: Institucional e imagen corporativa. Auspicios y patrocinios
Fecha de Publicación: 18-04-2022